SE CONVOCA EL VI PREMIO ESPIELLO AGORA X L’ARAGONÉS / SE CONVOCA O VI PREMIO ESPIELLO AGORA X L’ARAGONÉS

SE CONVOCA EL VI PREMIO ESPIELLO AGORA X L’ARAGONÉS

Dentro de la XX edición de Espiello, Festival Internacional Independiente de Documental Etnográfico de Sobrarbe, la Dirección General de Política Lingüística del Gobierno de Aragón, convoca el VI Premio Espiello Agora x l’aragonés, que se celebrará en Boltaña (Huesca), en marzo de 2023.

Los trabajos tendrán que estar grabados, subtitulados o traducidos al aragonés, y serán valorados por un jurado integrado por 3 personalidades de prestigio relacionadas con el estudio e investigación del aragonés y/o el mundo audiovisual, antropológico y cultural.

El plazo para presentar los audiovisuales, tanto para la categoría general (dotada con 900 euros y trofeo), como para la escolar (que premia con una actividad lúdico-educativa valorada en 500 euros y un trofeo), concluye el 1 de febrero de 2023.

El Premio dota de visibilidad a todos aquellos trabajos que contribuyen a la difusión del patrimonio lingüístico aragonés y la creación audiovisual en lengua aragonesa.

Para conocer más, consultar las bases de la convocatoria y realizar la inscripción, pulse en la siguiente imagen:

 

SE CONVOCA O VI PREMIO ESPIELLO AGORA X L’ARAGONÉS

Dentro d’a XX edizión d’Espiello, Festival Internazional Independién de Documental Etnografico de Sobrarbe, a Direzión Cheneral de Politica Lingüistica d’o Gubierno d’Aragón, convoca o VI Premio Espiello Agora x l’aragonés, que se zelebrará en Boltaña (Uesca), en marzo de 2023.

Os treballos abrán d’estar gravatos, soztitolatos u traduzitos a l’aragonés, e serán avaluatos por un churau integrato por 3 personalidaz de prestichio relazionatas con o estudeo e investigazión de l’aragonés e/u o mundo audiovisual, antropolochico e cultural.

O plazo ta presentar os audiovisuals, tanto ta la categoría cheneral (dotata con 900 euros e trofeu), como ta la escolar (que premia con una autividat ludico-educativa avaluata en 500 euros e un trofeu), concluye o 1 de febrero de 2023.

O Premio dota de visibilidat a toz aquels treballos que contribuyen a la difusión d’o patrimonio lingüistico aragonés e a creyazión audiovisual en luenga aragonesa.

Ta conoxer más, consultar as bases d’a convocatoria e realizar a inscripzión, prete en a siguién imachen:


CompartirEmail this to someonePrint this pageShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn