ARAGÓN ZELEBRARÁ, O 21 DE FEBRERO, O DÍA INTERNAZIONAL D’A LUENGA MATERNA / ARAGÓ CELEBRARÀ, EL 21 DE FEBRER, EL DIA INTERNACIONAL DE LA LLENGUA MATERNA / ARAGÓN CELEBRARÁ, EL 21 DE FEBRERO, EL DÍA INTERNACIONAL DE LA LENGUA MATERNA

ARAGÓN ZELEBRARÁ, O 21 DE FEBRERO, O DÍA INTERNAZIONAL D’A LUENGA MATERNA

Un año más, consonando con o 21 de febrero, Aragón zelebrará o Día Internazional d’a Luenga Materna, una chornada instituyida por a UNESCO que busca promover o multilingüismo y a diversidat cultural.

Como en ocasions anteriors, será l’Edifizio Paraninfo d’a Universidat de Zaragoza o que aculla, a partir d’as 18:30 oras, a zelebrazión de l’auto zentral que ha promoviu a Direzión Cheneral de Politica Lingüistica.

En l’auto, que contará con a periodista chistabina Lourdes Buisán como mayestra de zeremonias, se rendirá omenache a las personas que poseyen un nombre en aragonés, antes de dar paso a o libramiento d’os premios literarios y artisticos en aragonés y catalán d’Aragón de 2022.

Carlos Baselga Abril, por o suyo video en aragonés “Adormi-te”; Marta Momblant Ribas por a novela en catalán d’Aragón «Dona. Lletra. Aigua»; y Lucía López Marco, por o poemario en aragonés «Cuan plegue u colapso», rezibirán os premios Antonio Artero, Guillem Nicolau y Arnal Cavero.

Tot ixo será amenau por os grupos Ixeya (en aragonés) y Jùlia Cruz dugo (en catalán d’Aragón).

L’auto ye un evento más, dentro d’o programa cultural que replega 170 autividaz que se desarrollarán por tota a cheografía aragonesa a lo largo d’os meses de febrero, marzo y abril, grazias a la colaborazión de 110 entidaz.

CONSULTA AQUÍ O PROGRAMA D’AUTIVIDAZ

INVITAZIÓN A L’AUTO INSTITUZIONAL D’O DÍA INTERNAZIONAL D’A LUENGA MATERNA

AZEDE DENDE AQUÍ A ARAGÓN 3L

VIDEO PROMOZIONAL D’O DÍA INTERNAZIONAL D’A LUENGA MATERNA

 

ARAGÓ CELEBRARÀ, EL 21 DE FEBRER, EL DIA INTERNACIONAL DE LA LLENGUA MATERNA

Un any més, coincidint amb el 21 de febrer, Aragó celebrarà el Dia Internacional de la Llengua Materna, una jornada instituïda per la UNESCO que busca promoure el multilingüisme i la diversitat cultural.

Com en ocasions anteriors, serà l’Edifici Paranimf de la Universitat de Saragossa el que aculla, a partir de les 18.30 hores, la celebració de l’acte central que ha promogut la Direcció General de Política Lingüística.

A l’acte, que comptarà en la periodista chistabina Lorda Buisán com a mestra de cerimònies, es farà un homenatge a les persones que posseeixen un nom en aragonés, abans de donar pas al lliurament dels premis literaris i artístics en aragonés i català d’Aragó del 2022.

Carlos Baselga Abril, pel seu vídeo en aragonés “Adormi-et”; Marta Momblant Ribas per la novel·la en català d’Aragó Dona. Lletra. Aigua; i Lucía López Marco, pel poemari en aragonés Cuando plegue o colapso (Quant plegue o col·lapse), rebran els premis Antonio Artero, Guillem Nicolau i Arnal Cavero, respectivament.

Tot això estarà amenitzat pels grups Ixeya (en aragonés) i la fragatina Jùlia Cruz duo (en català d’Aragó).

L’acte és un esdeveniment més, dins del programa cultural que recull 170 activitats que es desenvoluparan per tota la geografia aragonesa al llarg dels mesos de febrer, març i abril, gràcies a la col·laboració de 110 entitats.

CONSULTA ACÍ EL PROGRAMA D’ACTIVITATS

INVITACIÓ A L’ACTE INSTITUCIONAL DEL DIA INTERNACIONAL DE LA LLENGUA MATERNA

ACCEDIX DES D’AQUÍ A ARAGÓ 3L

VÍDEO PROMOCIONAL DEL DIA INTERNACIONAL DE LA LLENGUA MATERNA

 

ARAGÓN CELEBRARÁ, EL 21 DE FEBRERO, EL DÍA INTERNACIONAL DE LA LENGUA MATERNA

Un año más, coincidiendo con el 21 de febrero, Aragón celebrará el Día Internacional de la Lengua Materna, una jornada instituida por la UNESCO que busca promover el multilingüismo y la diversidad cultural.

Como en ocasiones anteriores, será el Edificio Paraninfo de la Universidad de Zaragoza el que acoja, a partir de las 18:30 horas, la celebración del acto central que ha promovido la Dirección General de Política Lingüística.

En el acto, que contará con la periodista chistabina Lourdes Buisán como maestra de ceremonias, se rendirá homenaje a las personas que poseen un nombre en aragonés, antes de dar paso a la entrega de los premios literarios y artísticos en aragonés y catalán de Aragón de 2022.

Carlos Baselga Abril, por su vídeo en aragonés “Adormi-te”; Marta Momblant Ribas por la novela en catalán de Aragón Dona. Lletra. Aigua; y Lucía López Marco, por el poemario en aragonés Cuan plegue o colapso, recibirán los premios Antonio Artero, Guillem Nicolau y Arnal Cavero.

Todo ello estará amenizado por los grupos Ixeya (en aragonés) y Jùlia Cruz dúo (en catalán de Aragón).

El acto es un evento más, dentro del programa cultural que recoge 170 actividades que se desarrollarán por toda la geografía aragonesa a lo largo de los meses de febrero, marzo y abril, gracias a la colaboración de 110 entidades.

CONSULTA AQUÍ EL PROGRAMA DE ACTIVIDADES

INVITACIÓN AL ACTO INSTITUCIONAL DEL DÍA INTERNACIONAL DE LA LENGUA MATERNA

ACCEDE DESDE AQUÍ A ARAGÓN 3L

VÍDEO PROMOCIONAL DEL DÍA INTERNACIONAL DE LA LENGUA MATERNA


CompartirEmail this to someonePrint this pageShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn