RECONOXIMIENTO A LAS PERSONAS QUE HAN O SUYO NOMBRE EN ARAGONÉS / RECONOCIMIENTO A LAS PERSONAS QUE TIENEN SU NOMBRE EN ARAGONÉS

RECONOXIMIENTO A LAS PERSONAS QUE HAN O SUYO NOMBRE EN ARAGONÉS  

O prosimo 21 de febrero se zelebra o Día Internazional d’a Luenga Materna, una chornada empentada por a Conferenzia Cheneral d’a Unesco ta la promozión d’o multilingüismo y a diversidat cultural.

Un año más, o Departamento d’Educazión, Cultura y Esporte d’o Gubierno d’Aragón, a traviés d’a Direzión Cheneral de Politica Lingüistica, organiza un auto instituzional que, en a presén edizión, incluyirá a zeremonia de libramiento d’os premios Arnal Cavero, Guillem Nicolau y Antonio Artero, en o Paraninfo d’a Universidat de Zaragoza.

Amás, s’entregará a totas aquellas personas que tiengan o nombre en aragonés y asistan a l’auto, un obsequio consistén en un clavario personalizau con o suyo nombre gravau y un cartel con nombres en aragonés.

Ta confirmar a tuya asistenzia en l’auto y parar o tuyo clavario personalizau, invía-nos o siguién formulario antes d’o 10 de febrero.            /

https://forms.gle/x5gXMcYNoSyCQf8RA

 

RECONOCIMIENTO A LAS PERSONAS QUE TIENEN SU NOMBRE EN ARAGONÉS

El próximo 21 de febrero se celebra el Día Internacional de la Lengua Materna, una jornada impulsada por la Conferencia General de la Unesco para la promoción del multilingüismo y la diversidad cultural.

Un año más, el Departamento de Educación, Cultura y Deporte del Gobierno de Aragón, a través de la Dirección General de Política Lingüística, organiza un acto institucional que, en la presente edición, incluirá la ceremonia de entrega de los premios Arnal Cavero, Guillem Nicolau y Antonio Artero, que se celebrará en el Paraninfo de la Universidad de Zaragoza.

Además, se entregará a todas aquellas personas que tengan el nombre en aragonés, un obsequio consistente en un llavero personalizado con su nombre grabado y un cartel con nombres en aragonés.

Para confirmar tu asistencia en el acto y preparar tu llavero personalizado, envíanos el siguiente formulario antes del 10 de febrero.

https://forms.gle/x5gXMcYNoSyCQf8RA


CompartirEmail this to someonePrint this pageShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn