O GUBIERNO D’ARAGÓN CONVOCA O III CONCURSO ANTONIO ARTERO DE VIDIO EN ARAGONÉS / EL GOBIERNO DE ARAGÓN CONVOCA EL III CONCURSO ANTONIO ARTERO DE VÍDEO EN ARAGONÉS

O Boletín Ofizial d’Aragón publicó ayer lunes a convocatoria d’o III Concurso Antonio Artero que premia una obra de vidio locutada u soztitolada en luenga aragonesa, con un premio de 1000 euros.

As obras que concorran a iste premio abrán d’estar orichinals y ineditas, sin siña ni siñal beluna que indique a suya prozedenzia y no aber estau premiadas con anterioridat ni aber-se presentau a garra atro zertamen cual fallo aiga de produzir-se antes d’a resoluzión d’o III Concurso Antonio Artero de vidio en luenga aragonesa.

Os formatos de fichero almitius serán MOV, MP4, MKV, AVI, WMV, FLV. A gravazión será en orizontal en formato estandard de vidio, no azeutando-se vidios gravaus en vertical.

A tematica d’as obras ye libre y podrán presentar-se treballos de tota mena de cheneros y narrativas zinematograficas: o documental, a fizión, as series (sit-com), l’animazión, etz.

Podrá utilizar-se cualsequier meyo de gravazión: vidiocamara, cambra fotografica dichital, tablet, móbil, ipad… podendo, si se deseya, editar-se con ferramientas esternas.

As obras se presentarán baxo lema y seudonimo y s’achuntarán en una memoria USB, con un masimo de zinco vidios por persona.

O plazo de presentazión de demandas ta iste concurso que organiza o Departamento d’Educazión, Cultura y Esporte, a traviés d’a Direzión Cheneral de Politica Lingüistica, será de 15 diyas abils a contar dende o diya siguién a o d’a publicazión d’a convocatoria en o BOA.

As demandas s’endrezarán ta la Direzión Cheneral de Politica Lingüistica, presentando-se eleutronicamén a traviés d’o Rechistro Eleutronico d’Aragón conforme a o modelo espezifico que se troba disponible en a siede eleutronica de l’Alministrazión Publica d’a Comunidat Autonoma d’Aragón, azedendo a traviés d’a direzión eleutronica: https://www.aragon.es/tramitador/-/tramite/concurso-antonio-artero/concurso-antonio-artero-2022

O concurso pilla o nombre d’Antonio Artero, direutor de zine naxiu de Zaragoza en 1936, autor de multiples documentals y zintas como Doña Rosita la soltera, El tesoro del capitán Tornado, Trágala perro, Cartas desde Huesca o Monegros , entre atras. Amás, estió o primer direutor que rodó una obra en aragonés: Pleito a o Sol, un pasaje de la vida de Pedro Saputo, novela d’o escritor Braulio Foz cuala primera edizión ye de 1844, que ha teniu un gran esito en Aragón, y con gran influenzia en autors posteriors, espezialmén en Ramón J. Sender.

     BOA

El Boletín Oficial de Aragón publicó ayer lunes la convocatoria del III Concurso Antonio Artero que premia una obra de vídeo locutada o subtitulada en lengua aragonesa, con un premio de 1000 euros.

Las obras que concurran a este premio deberán ser originales e inéditas, sin firma ni señal alguna que indique su procedencia y no haber sido premiadas con anterioridad ni haberse presentado a ningún otro certamen cuyo fallo deba producirse antes de la resolución del III Concurso Antonio Artero de video en lengua aragonesa.

Los formatos de archivo admitidos serán MOV, MP4, MKV, AVI, WMV, FLV. La grabación será en horizontal en formato estándar de video, no aceptándose videos grabados en vertical.

La temática de las obras es libre y podrán presentarse trabajos de todo tipo de géneros y narrativas cinematográficas: el documental, la ficción, las series (sit-com), la animación, etc.

Podrá utilizarse cualquier medio de grabación: videocámara, cámara fotográfica digital, tablet, móvil, ipad… pudiendo, si se desea, editarse con herramientas externas.

Las obras se presentarán bajo lema y seudónimo y se adjuntarán en una memoria USB, con un máximo de cinco vídeos por persona.

El plazo de presentación de solicitudes para este concurso que organiza el Departamento de Educación, Cultura y Deporte, a través de la Dirección General de Política Lingüística, será de 15 días hábiles a contar desde el día siguiente al de la publicación de la convocatoria en el BOA.

Las solicitudes se dirigirán a la Dirección General de Política Lingüística, presentándose electrónicamente a través del Registro Electrónico de Aragón conforme al modelo específico que se encuentra disponible en la sede electrónica de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Aragón, accediendo a través de la dirección electrónica: https://www.aragon.es/tramitador/-/tramite/concurso-antonio-artero/concurso-antonio-artero-2022

El concurso coge el nombre de Antonio Artero, director de cine nacido en Zaragoza en 1936, autor de múltiples documentales y películas como Doña Rosita la soltera, El tesoro del capitán Tornado, Trágala perro, Cartas desde Huesca o Monegros, entre otras. Además, fue el primer director que rodó una obra en aragonés: Pleito a lo Sol, un pasaje de La vida de Pedro Saputo, novela del escritor Braulio Foz cuya primera edición es de 1844, que ha tenido un gran éxito en Aragón, y con gran influencia en autores posteriores, especialmente en Ramón J. Sender.


CompartirEmail this to someonePrint this pageShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn