NUEI EN BLANCO D’AS LUENGAS/NIT EN BLANC DE LES LLENGÜES

Con motivo de la celebración de la “Noche en Blanco” en este 2023, la Dirección General de Política Lingüística ha querido participar en los actos genéricos celebrados por el Gobierno de Aragón, organizando la “Noche en blanco de las lenguas”.

Estos actos, celebrados en el Museo de Zaragoza la noche del 24 de junio de 2023, tuvieron dos ejes de actuación: uno vinculado a la literatura, en el que se leyeron poesías y selecciones de textos narrativos; y otro, vinculado a la música, en el que participaron diversos grupos musicales. Ambos ejes estuvieron unidos por un denominador común: las lenguas propias de Aragón, el aragonés y el catalán de Aragón.
———————————————-

Con motivo d’a zelebrazión d’a “Nuei en Blanco” en iste 2023, a Direzión Cheneral de Politica Lingüistica ha quiesto partizipar en os autos chenericos zelebraus por o Gubierno d’Aragón, organizando a “Nuei en Blanco d’as luengas”.

Istos autos, zelebraus en o Museu de Zaragoza a nuei d’o 24 de chunio de 2023, tenioron dos exes d’autuazión: la un vinculau a la literatura, en o cual se leyioron poesías y trigas de testos narrativos; y la otro vinculau a la mosica, en o cual partiziporon diversos grupos mosicals. Toz dos exes estioron unius por un denominador común: as luengas propias d’Aragón, l’aragonés y o catalán d’Aragón.

———————————————-

Amb motiu de la celebració de la “Noche en Blanco » aquest 2023, la Direcció General de Política Lingüística ha volgut participar en els actes genèrics celebrats pel Govern d’Aragó, organitzant la “Nit en blanc de les llengües”.

Eixos actes, celebrats al Museu de Saragossa la nit del 24 de juny de 2023, van tindre dos eixos d’actuació: un vinculat a la literatura, en el qual es van llegir poesies i seleccions de textos narratius; i un altre, vinculat a la música, en el qual van participar diversos grups musicals. Tots dos eixos van estar units per un denominador comú: les llengües pròpies d’Aragó, l’aragonés i el català d’Aragó.

 

Para ver el vídeo resumen, pincha: aquí


CompartirEmail this to someonePrint this pageShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn