L’AULA D’ADULTOS D’ALAGÓN, DEPENDIÉN D’A CPEPA EMILIO NAVARRO DE UTEBO, UBRE MATRICULA TA CLASES D’ARAGONÉS / EL AULA DE ALAGÓN DEL CPEPA EMILIO NAVARRO DE UTEBO ABRE PERIODO DE MATRÍCULA PARA CLASES DE ARAGONÉS

En o presén mes de chinero, en l’aula d’adultos d’Alagón, dependién d’o Zentro Publico d’Educazión de Presonas Adultas Emilio Navarro d’Utebo, s’ha dau inizio a la impartizión d’os cursos de Luenga Aragonesa I y II.

As sesions tienen puesto os lunes y os mierques, en orario vespertino, y o plazo de matricula contina ubierto ta totas aquellas presonas que deseyen amanar-se a o estudio de l’aragonés.

MÁS INFORMAZIÓN EN O SIGUIÉN ENLAZ:

En el presente mes de enero, en el aula de adultos de Alagón, dependiente del Centro Público de Educación de personas Adultas Emilio Navarro de Utebo, se ha dado inicio a la impartición de los cursos de Lengua Aragonesa I y II.

Las sesiones tienen lugar los lunes y los miércoles, en horario vespertino, y el plazo de matrícula continúa abierto para todas aquellas personas que deseen acercarse al estudio del aragonés.

MÁS INFORMACIÓN EN EL SIGUIENTE ENLACE:


CompartirEmail this to someonePrint this pageShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn