FRANCHO NAGORE, GUALARDONAU CON O PREMIO OSTANA 2022 – ESCRITURAS EN LUENGA MATERNA – ESCRITURAS EN LENGA MAIRE / FRANCHO NAGORE, GALARDONADO CON EL PREMIO OSTANA 2022 – ESCRITURAS EN LENGUA MATERNA – ECRITURAS EN LENGA MAIRE

Entre o maitín de uei, en a sala de prensa d’o Paraninfo d’a Universidat de Zaragoza, ha teniu puesto a rueda de prensa en a cuala s’ha informau d’a conzesión d’o Premio Ostana 2022 / Scritture in Lingua Mai / escrituras en lenga maire, a l’investigador d’a Universidat de Zaragoza Francho Nagore.

O gualardón, que alcanza ya a suya XIV edizión, s’entregará en Ostana (Italia) entre os diyas 24 y 26 de chunio, de par d’a trobada d’autors en luengas maternas de tot o mundo que cada año se leva a cabo en dita localidat italiana, en a fiesta en favor d’a biodiversidat lingüistica.

En a presén edizión, consonando con o 40 cabo d’año d’o Estatuto Aragonés, a luenga aragonesa prenerá espezial protagonismo con a reconoxenzia a la labor dozén y investigadera de Francho Nagore.

Entre l’auto, Nuria Mignone Cirugeda, representán d’a organizazión Premio Ostana, ha reivindicau a importanzia sozial d’a existenzia de luengas como l’aragonés, o suyo papel de difusor cultural y a suya contrebuzión a l’enriquimiento d’o patrimonio cultural inmaterial.

Por a suya parti, Francho Nagore s’ha amostrau agradexiu por a reconoxenzia y ha apostau por fomentar a conzenziazión d’os fablans sobre a suya propia luenga y por afrontar as grans roncas que se visionan en l’orizón en ista materia, instando a fablans, meyos de comunicazión y esferens alministrazions a unir esfuerzos.

A la suya vez, José Ignacio López Susín, direutor cheneral de Politica Lingüistica d’o Gubierno d’Aragón, ha agradexiu a la organizazión d’o Premio Ostana a eslezión de l’aragonés como protagonista en ista edizión, ha aponderau a eslezión de Francho Nagore como premiau y ha espresau a nezesidat de continar  luitando por a pervivenzia y o desembolique d’as luengas que se fablan en Aragón.

PUEDE AMPLAR A INFORMAZIÓN, AQUÍ

 

Durante la mañana de hoy, en la sala de prensa del Paraninfo de la Universidad de Zaragoza, ha tenido lugar la rueda de prensa en la que se ha informado de la concesión del Premio Ostana 2022 / Scritture in Lingua Madre / escrituras en lenga maire, al investigador de la Universidad de Zaragoza Francho Nagore.

El galardón, que alcanza ya su XIV edición, se entregará en Ostana (Italia) entre los días 24 y 26 de junio, durante el encuentro de autores en lenguas maternas de todo el mundo que cada año se lleva a cabo en dicha localidad italiana, en la fiesta en favor de la biodiversidad lingüística.

En la presente edición, coincidiendo con el 40 aniversario del Estatuto Aragonés, la lengua aragonesa adquirirá especial protagonismo con el reconocimiento a la labor docente e investigadora de Francho Nagore.

Durante el acto, Nuria Mignone Cirugeda, representante de la organización Premio Ostana, ha reivindicado la importancia social de la existencia de lenguas como el aragonés, su papel de difusor cultural y su contribución al enriquecimiento del patrimonio cultural inmaterial.

Por su parte, Francho Nagore se ha mostrado agradecido por el reconocimiento y ha apostado por fomentar la concienciación de los hablantes sobre su propia lengua y por afrontar los grandes desafíos que se visionan en el horizonte en esta materia, instando a hablantes, medios de comunicación y diferentes administraciones a unir esfuerzos.

A su vez, José Ignacio López Susín, director general de Política Lingüística del Gobierno de Aragón, ha agradecido a la organización del Premio Ostana la elección del aragonés como protagonista en esta edición, ha elogiado la elección de Francho Nagore como premiado y ha expresado la necesidad de seguir luchando por la pervivencia y el desarrollo de las lenguas que se hablan en Aragón.

PUEDE AMPLIAR LA INFORMACIÓN, AQUÍ


CompartirEmail this to someonePrint this pageShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn