AUTO INSTITUZIONAL D’O DÍA INTERNAZIONAL D’A LUENGA MATERNA / ACTE INSTITUCIONAL DEL DIA INTERNACIONAL DE LA LLENGUA MATERNA / ACTO INSTITUCIONAL DEL DÍA INTERNACIONAL DE LA LENGUA MATERNA

AUTO INSTITUZIONAL D’O DÍA INTERNAZIONAL D’A LUENGA MATERNA

L’Edifizio Paraninfo d’a Universidat de Zaragoza acullió o martes, 21 de febrero, a zelebrazión de l’auto instituzional d’o Día Internazional d’a Luenga Materna, organizau por a Direzión Cheneral de Politica Lingüistica d’o Gubierno d’Aragón.

A zeremonia, inaugurada por o rector d’a Universidat de Zaragoza, José Antonio Mayoral, y conduzida por Lourdes Buisán, encomenzó con l’omenache a más de 200 personas con nombre en aragonés antes de dar paso a o libramiento, por parte d’o director cheneral de Politica Lingüistica, José Ignacio López Susín, d’os premios literarios y artisticos en aragonés y en catalán d’Aragón.

Carlos Baselga Abril rezibió o Premio “Antonio Artero” 2022 de video en luenga aragonesa, grazias a la suya obra “Adormi-te”.

Marta Momblant Ribas, autora de «Dona Lletra Aigua», estió gualardonada con o Premio Guillem Nicolau 2022, que reconoxe una obra de creyazión literaria de cualsequier chenero escrita en catalán d’Aragón,

Lucía López Marco replegó o Premio Arnal Cavero 2022, que reconoixe una obra de creyazión literaria de cualsequier chenero escrita en aragonés, grazias a lo suyo poemario «Cuan plegue u colapso».

Tot ixo estió amenau por os grupos Ixeya (en aragonés) y Jùlia Cruz dúo (en catalán).

L’auto marca asinas l’inizio d’un programa de más de 170 eventos que se levarán a cabo en tota a cheografía aragonesa ta zelebrar o Día Internazional d’a Luenga Materna, chornada instituyida por a UNESCO ta promover o multilingüismo y a diversidat cultural.

ENAMPLA LA INFORMAZIÓN, AQUÍ

DESCARGA DENDE ISTE ENLAZ AS FOTOGRAFÍAS DE L’EVENTO

 

ACTE INSTITUCIONAL DEL DIA INTERNACIONAL DE LA LLENGUA MATERNA

L’Edifici Paranimf de la Universitat de Saragossa va acollir el dimarts, 21 de febrer, la celebració de l’acte institucional del Dia Internacional de la Llengua Materna, organitzat per la Direcció General de Política Lingüística del Govern d’Aragó.

L’acte, inaugurat pel rector de la Universitat de Saragossa, José Antonio Mayoral, i conduïda per Lourdes Buisán, va començar en l’homenatge a més de 200 persones amb nom en aragonés abans de donar pas al lliurament, per part del director general de Política Lingüística, José Ignacio López Susín, dels premis literaris i artístics en aragonés i en català d’Aragó.

Carlos Baselga Abril va rebre el Premi “Antonio Artero” 2022 de vídeo en llengua aragonesa, gràcies a la seua obra “Adormi-te”.

Marta Momblant Ribas, autora de Dona Lletra Aigua, va ser guardonada amb el Premi Guillem Nicolau 2022, que reconeix una obra de creació literària de qualsevol gènere escrita en català d’Aragó.

Lucía López Marco va recollir el Premi Arnal Cavero 2022, que condecora una obra de creació literària de qualsevol gènere escrita en aragonés, gràcies al seu poemari Cuan plegue o colapso.

Tot això va estar amenitzat pels grups Ixeya (en aragonés) i Júlia Cruz duo (en català).

L’acte marca així l’inici d’un programa de més de 170 esdeveniments que es duran a terme a tota la geografia aragonesa per celebrar el Dia Internacional de la Llengua Materna, jornada instituïda per la UNESCO per promoure el multilingüisme i la diversitat cultural.

AMPLIA LA INFORMACIÓ, ASTÍ

DESCARREGA DES D’EIX ENLLAÇ LES FOTOGRAFIES DE L’ACTE

 

ACTO INSTITUCIONAL DEL DÍA INTERNACIONAL DE LA LENGUA MATERNA

El Edificio Paraninfo de la Universidad de Zaragoza acogió el martes, 21 de febrero, la celebración del acto institucional del Día Internacional de la Lengua Materna, organizado por la Dirección General de Política Lingüística del Gobierno de Aragón.

La ceremonia, inaugurada por el rector de la Universidad de Zaragoza, José Antonio Mayoral, y conducida por Lourdes Buisán, comenzó con el homenaje a más de 200 personas con nombre en aragonés antes de dar paso a la entrega, por parte del director general de Política Lingüística, José Ignacio López Susín, de los premios literarios y artísticos en aragonés y en catalán de Aragón.

Carlos Baselga Abril recibió el Premio “Antonio Artero” 2022 de vídeo en lengua aragonesa, gracias a su obra “Adormi-te”.

Marta Momblant Ribas, autora de Dona Lletra Aigua, fue galardonada con el Premio Guillem Nicolau 2022, que reconoce una obra de creación literaria de cualquier género escrita en catalán de Aragón,

Lucía López Marco recogió el Premio Arnal Cavero 2022, que condecora una obra de creación literaria de cualquier género escrita en aragonés, gracias a su poemario Cuan plegue o colapso.

Todo ello estuvo amenizado por los grupos Ixeya (en aragonés) y Jùlia Cruz dúo (en catalán).

El acto marca así el inicio de un programa de más de 170 eventos que se llevarán a cabo en toda la geografía aragonesa para celebrar el Día Internacional de la Lengua Materna, jornada instituida por la UNESCO para promover el multilingüismo y la diversidad cultural.

AMPLÍA LA INFORMACIÓN, AQUÍ

DESCARGA DESDE ESTE ENLACE LAS FOTOGRAFÍAS DEL EVENTO


CompartirEmail this to someonePrint this pageShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn