Agora x l’aragonés

III FERIA AGORA X L’ARAGONÉS

Descarga aquí el cartel y el tríptico de la Feria

 

Vídeo promocional y vídeo de la presentación de la III Feria Agora x l’aragonés

 

Vídeos resumen de la III Feria Agora x l’aragonés

 


cartel-web

imagentriptico

Descargar Tríptico con más información, actividades y entidades participantes y colaboradoras

 


agoramenu1

 

 


feriaagora2018fotosyvideo


 

 

agoraquees

«Agora x l’aragonés» es una iniciativa promovida por el Departamento de Educación, Cultura y Deporte del Gobierno de Aragón, en el que participan asociaciones, empresas, comerciantes, profesionales, particulares e instituciones

En los últimos años, el uso del aragonés ha crecido en numerosos ámbitos de la sociedad. Instituciones, empresas y particulares se han ido implicando cada vez más en su promoción y difusión. No obstante, ha llegado el momento de dar un paso más, y hacer llegar el aragonés, una lengua con denominación de origen, a todos los rincones de Aragón.

«Agora x l’aragonés» trata de potenciar el uso de nuestra lengua y difundir su riqueza lingüística. Para ello, «Agora» busca crear una red de colaboradores, que participen en esta difusión y se impliquen por la supervivencia de la lengua aragonesa.

A través de un carnet, quienes se inscriban tendrán acceso, en primer lugar, al aprendizaje no formal de la lengua aragonesa, a través de las personas que ejerzan como «mentores» y, en segundo lugar, a las diferentes ventajas que las entidades, establecimientos, empresas y profesionales colaboradores les ofrezcan.

 

«Agora x l’aragonés» ye una iniziativa promovida por o Departamento d’Educazión, Cultura y Esporte d’o Gubierno d’Aragón, en o que i partizipan asoziazions, interpresas, comerzians, profesionals, particulars y instituzions.

En os zaguers años, l’emplego de l’aragonés ha creixiu en muitos ambitos d’a soziedat. instituzions, interpresas y particulars se i han embrecau cada vegada más en a suya promozión y espardidura. Manimenos, ye plegau o momentode fer un trango dillá y fer plegar l’aragonés, una luenga con denominazión d’orichen, en toz os rincons d’Aragón.

«Agora x l’aragonés» trata de potenziar l’uso d’a nuestra luenga y espardir-ne a suya riqueza lingüística. Ta ixo, «Agora»busca creyar un ret de colaboradors, que partizipen en ista difusión y se i embrequen, por a supervivenzia d’a luenga aragonesa.

A traviés d’un carnet, qui se i inscriba tendrá aczeso, en primeras, a l’aprendizache no formal d’a luenga aragonesa, a traviés d’as personas que faigan de “mentors” y, tamién, a os diferens avantachesque as entidaz, establimientos, interpresas y profesionals colaboradors lis ufran.

 

regresaramenu


agoraaquiensedirige

1. CIUDADANOS

Si eres un/a ciudadano/a eres la base de «Agora x l’aragonés». Como parte esencial de la sociedad, eres un elemento clave para la difusión de la lengua y para hacer de ella un elemento de comunicación normal entre aquellos que así lo deseen.Dispondrás de un instrumento principal: el carnet de «Agora» mediante el cual formarás parte de un proyecto común, y obtendrás numerosas ventajas:

  • Descuentos en establecimientos comerciales.
  • Beneficios en actividades fundamentalmente de carácter cultural.
  • Serás beneficiario/a de las actividades que se ofrezcan desde el programa (salidas culturales, encuentros gastronómicos, andadas populares…)..
  • Conocerás personas, asociaciones, empresas… con un interés común al tuyo: el aragonés.
  • Aprenderás la lengua de nuestros antepasados y contribuirás a su difusión.

En el ámbito de la educación no formal, puedes ser “mentor/a” o “discípulo/a”.

Dos figuras vitales para recuperar el aragonés. Mentores/as y discípulos/as practicarán nuestra lengua en centros culturales, bares u otros espacios.

 

2. ASOCIACIONES

Las asociaciones son el motor de la dinamización social y cultural en torno a la lengua aragonesa. Tu participación en «Agora x l’aragonés» es imprescindible.
Tu opinión es muy importante. A través de reuniones periódicas o por contacto directo con los/as coordinadores/as del proyecto, podrás hacer todas las sugerencias que consideres para conseguir que «Agora x l’aragonés» sea más eficaz y llegue a un público lo más amplio posible.
Serás partícipe desde el inicio, de esa manera podrás ser agente activo que desarrolle actividades vinculadas al proyecto. Podrás obtener subvenciones a través de la convocatoria que se realiza desde la Dirección General de Política Lingüística.
Como asociación, tu participación en «Agora x l’aragonés» te aportará diversas ventajas, entre ellas:
• Podrás identificar tu asociación con el distintivo oficial de «Agora x l’aragonés», como entidad colaboradora.
• Aparecerás en todos los materiales informativos diseñados para dicha iniciativa (página web, folletos informativos, redes sociales…).
• «Agora» es una vía de difusión totalmente gratuita para todos sus colabores.
• Formarás parte de una nueva iniciativa cuyo objetivo principal es unir a aragoneses y aragonesas para practicar y difundir la única lengua que solo se habla en nuestra tierra.

 

3. EMPRESAS, COMERCIOS Y PROFESIONALES

Si realizas una actividad económica eres el vehículo perfecto para «Agora x l’aragonés». Desde tu actividad puedes ayudar a difundir la lengua aragonesa y animar a practicarla. Reactivar su uso.
El aragonés debe salir de la esfera doméstica y ser utilizado en la vida social y comercial de forma normal; y las empresas, comercios y profesionales sois uno los principales espacios de socialización de la lengua.
Algunas de las ventajas que obtendrás al formar parte de «Agora x l’aragonés» son:
• Que las personas que simpatizan con el aragonés, lo identifiquen también con tu marca o empresa y la elijan. Muchos clientes eligen establecimientos, marcas, servicios profesionales y negocios «con corazón»; «Agora» favorece que tu corazón lata al mismo ritmo que ellos.
• Tu empresa, comercio o despacho aparecerá en todos los materiales informativos diseñados para la iniciativa (página web, folletos informativos, redes sociales…).
• «Agora» es una vía de difusión totalmente gratuita para todos sus colaboradores.
• Crearás vínculos especiales con los clientes interesados por «Agora» y con las demás empresas, comercios y profesionales adheridos.
• Formarás parte de una iniciativa que seguirá creciendo y aportando más beneficios: para ti, para tus clientes y para la lengua aragonesa.
• Podrás identificar tu empresa, comercio o despacho con el distintivo oficial de «Agora», sello representativo del que dispondrán todas las entidades adheridas.
Tu Responsabilidad Social Corporativa (RSC) con la lengua aragonesa, es también un distintivo de proximidad, de calidad y de pertenencia a Aragón. También puedes colaborar usando el aragonés en la medida de lo posible en tu empresa o establecimiento (cartelería, web, publicidad …).
Tu empresa, comercio o despacho podrá ofrecer ventajas a los clientes que se identifiquen con el “carnet” de «Agora x l’aragonés».

 

4. INSTITUCIONES

Las entidades locales juegan un papel fundamental en la difusión de la lengua de su municipio o comarca. Son el primer agente que puede implicarse para que sus vecinos mantengan vivo nuestro patrimonio lingüístico.

Además, pueden potenciar los encuentros intergeneracionales para aprender aragonés y, al mismo tiempo, crear espacios y acciones para practicarlos.
A través de «Agora x l’aragonés» se crean vínculos especiales entre los vecinos y vecinas de la localidad o comarca interesados por «Agora».
El ayuntamiento o comarca hará posible una iniciativa cuyo objetivo es unir a aragoneses y aragonesas para practicar la lengua de su tierra.
Los espacios públicos (bibliotecas, centros educativos, sanitarios, deportivos, edificios administrativos… y la propia calle) son lugares de uso cívico y, por lo tanto, muy propicios para hacer presente la lengua aragonesa.
Para estas actividades se pueden obtener ayudas a través de la convocatoria de subvenciones que se realiza desde la Dirección General de Política Lingüística.

agoracarnet

 

1. ZIUDADANOS

Si yes un/a ziudadano/a yes a base de «Agora x l’aragonés». Como parti esenzial d’a soziedat, yes un elemento clau ta la espardidura d’a luenga y ta fer-ne un elemento de comunicazión normal entre toz ixo que asinas lo deseyen.
Disposarás d’un instrumento prenzipal: o carnet de «Agora» a traviés d’o que ferás parti d’un proyeuto común y n’obtendrás muitismos avantaches:

  • Descuentos en establimientos comerzials.
  • Benefizios en autividaz fundamentalmén de caráuter cultural.
  • Serás benefiziario/a d’as autividz que s’ufran dende o programa (salidas culturals, trobadas gastronomicas, andadas populars…).
  • Conoixerás personas, asoziazions, interpresas… con un interés común a o tuyo: l’aragonés.
  • Aprenderás a luenga d’os nuestros debampasaus y contribuyirás a la suya espardidura.

En l’ambito d’a educazión no formal, puez estar-ne “mentor/a” u “disziplo/a”.
Dos feguras vitals ta recuperar l’aragonés. Mentors/oras y disziplos/as prauticarán a nuestra luenga en zentros culturals, bars u atros espazios.

 

2. ASOZIAZIONS

As asoziazions son o motor d’a dinamizazión sozial y cultural a on se refirma la luenga aragonesa. A tuya partizipazión en «Agora x l’aragonés» ye impreszindible.
A tuya opinión ye muit importán. A traviés de reunions periodicas u por meyo de contauto direuto con os/as coordinadors/oras d’o proyeuto, podrás fer todas as sucherenzias que consideres ta aconseguir que «Agora x l’aragonés»siga más eficaz y plegue en un publico lo más amplo posible.
En serás partizipe dende l’empezipiallo, d’ixa traza podrás estar achén autivo que desembolique autividaz vinculadas a o proyeuto. Podrás obtener subvenzions a traviés d’a convocatoria que se fa dende a Direczión Cheneral de Politica Lingüística.
Como asoziazión, a tuya partizipazión en «Agora x l’aragonés»t’aportará cuantosavantaches, entre ellas:
• Podrás identificar a tuya asoziazión con o distintivo ofizial de «Agora x l’aragonés», como entidat colaboradera.
• Apareixerás en toz os materials informativos diseñaus taixa iniziativa (pachina web, folletos informativos, rez sozials…).
• «Agora»ye una vía d’espardidura de tot
• Ferás parti d’una nueva iniziativa que o suyo obchetivo prenzipal ye chunir-ie a os aragoneses y aragonesas ta prauticar y espardir a sola luenga que nomás se fabla que en a nuestra tierra.

 

3. INTERPRESAS, COMERZIOS Y PROFESIONALS 

Si fas una autividat economica yes o veíclo perfeuto ta «Agora x l’aragonés». Dende a tuya autividat puez aduyar a espardir a luenga aragonesa y animar a prauticar-la. Reviscolaro suyo emplego.
L’aragonés ha de salir d’a esfera domestica y estar emplegau en a vida cutiana sozial y comerzial de traza normal; y as interpresas, comerzios y profesionals soz un d’os prenzipals espazios de sozializaziónd’a luenga.
Beluns d’os avantachesque n’obtendrás en fer parti de «Agora x l’aragonés»son:
• Que as personas que simpatizan con l’aragonés lo identifiquen tamién con a tuya marca u interpresa y la triguen. Muitos cliens trigan establimientos, marcas, servizios profesionals y negozios con “corazón”; «Agora» afavoreix que o tuyo corazóntraqueteyea o mesmo ritmo que ellos.
• A tuya interpresa, comerzio u despacho apareixerá en toz os materials informativos diseñaus ta la iniziativa (pachina web, folletos informativos, rez sozials…).
• «Agora»ye una vía d’espardidura de tot gratuita ta toz os suyos colaboradors.
• Creyarás vinclos espezials con os cliens interesaus por «Agora» y con a resta d’interpresas, comerzios y profesionals que se i haigan adibiu.
• Ferás parti d’una iniziativa que continarácreixendo y aportando-ie más benefizios: ta tu, ta os tuyos cliens y ta la luenga aragonesa.
• Podrás identificar a tuyainterpresa, comerzio u despacho con o distintivo ofizial de «Agora»,siello representativo d’o que que disposarán todas as entidazque se i adiban.
A tuya Responsabilidat Sozial Corporativa (RSC)con a luenga aragonesa ye tamién un distintivo de proximidat, de calidat y de pertenenzia a Aragón. Tamién puez colaborar-ie emplegando l’aragonés en a mida d’o posible en a tuya interpresa u establimiento (cartelería, web, publizidat …).
A tuya interpresa, comerzio u despacho podrá ufrir avantachesta os cliens que s’identifiquen con o carnet de «Agora x l’aragonés».

 

4. INSTITUZIONS

As entidaz locals chugan un papel fundamental en a espardidura d’a luenga d’o suyo munizipio u comarca. Son o primer achén que puet embrecar-se-ie ta que os suyos vezins mantiengan vivo lo nuestro patrimonio lingüistico.
Amás, pueden potenziar as trobadas interchenerazionals t’aprender aragonés y, de vez, creyar espazios y aizions ta prauticar-lo.
A traviés de «Agora x l’aragonés»se i creyanvinclos espezials entre os vezins y vezinas d’a localidat u comarca interesaus por «Agora».
O conzello u comarca ferá posible una iniziativa que o suyo obchetivo siga arroclar a os aragoneses y aragonesas ta prauticar a luenga d’a suya tierra.
Os espazios publicos (bibliotecas, zentros educativos, sanitarios, esportivos, edifizios administrativos… y mesmo a carrera) son puestos d’uso zivico y, por tanto, muit apropiausta fer-ie presén a luenga aragonesa.
Ta istas autividaz se pueden obtener aduyas a traviés d’a convocatoria de subvenzions que se fa dende a Direczión Cheneral de Politica Lingüística.

regresaramenu

 

 


 

agorafetementor

 

¿Quieres ser mentor/a?

• Los mentores/as enseñan la lengua mediante la conversación en espacios públicos o privados designados con anterioridad (centros cívicos y culturales, cafeterías…).

• Se comprometen a llevar a cabo la actividad al menos durante seis meses, utilizando para ello un mínimo de 4 horas al mes.
• Reciben formación para unificar criterios y formas de actuar.

• Son propuestos por las asociaciones, que hacen una breve memoria al final del período para evaluar el resultado.

Si quieres ser mentor, hazlo constar en la inscripción y dinos qué asociación te avala

 

Quiers estar-nementor/a?

• Os mentors/oras enseñan a luenga a traviés d’aconversa en espazios publicos u privaus designaus con anterioridat (zentros zivicos y culturals, cafeterías…).

• Se comprometen a fer l’autividat alo menos porseis meses, emplegando ta ixo un minimo de 4 oras a o mes.
• Reziben formazión ta unificar criterios y formas d’autuar.

• Son proposaus poras asoziazions, que fan una breu memoria a la fin d’o periodo taavaluar-neoresultau.

Si quiers estar-ne mentor, fes-lo constar en a inscripzión y di-nos qué asoziazión t’avala

 

 

regresaramenu

 

 


agorainscribirse

 

 

 

regresaramenu

 

 

 


agoralogos

 

 

logoagora  Descarga del Logo Agora por l’aragonés  (JPG)
Colaborador_Agora  Descarga de Pegatina de colaborador de Agora por l’aragonés (PDF)
fuellasreclamazion
Os establimientos son obligaus a bi aber fuellas de reclamazions a disposizion de os consumidors y un cartel indicador.
Astí se puede descargar un cartel con o texto en aragonés:
feriaagoraentera
Descarga de Tríptico Feria Agora x l’aragonés 2018 (PDF)

 

 

regresaramenu

 

 

 


 

 

agoramapa
leyendaazul
leyendaroja
leyendanaranja

 

 

Para situar en el mapa una determinada Asociación, Institución o Empresa de Agora x l’aragonés, despliegue el icono situado en la parte superior izquierda del gráfico, o bien amplíe el mapa en icono de la parte superior derecha y teclee el nombre que desea encontrar:

 

 

LISTADO DE COLABORADORES/COLABORADORS:

  • Asociaciones / Asoziazions

    A. C. A GARDINCHA
    A. C. A GORGOCHA
    A. C. BISAS DE LO SUBORDAN
    A. C. ESPELUNGUE. ARAGONÉS EN A CHAZETANIA
    A. C. Q-ARTE
    A.C. BENTE D'ABIENTO
    A.C. L’ALBADA
    A REPLAZETA
    ASOCIACIÓN ETNOLÓGICA DE OFICIOS PERDIDOS
    ASOCIACION GUAYENTE
    BOIRA ZINCO BILLAS
    CHISLA RADIO
    CONSELLO D’A FABLA ARAGONESA
    Junta Cultural Las Fuens
    LIGALLO DE FABLANS DE ZARAGOZA
    LONECA ECOCULTURAL
    Peña Zaragocista La Convivencia "El Rabal"
    PURNAS SEMONTANO
    REBELLAR
    ROLDE DE ESTUDIOS ARAGONESES
    ROLDE O CAXICO
    SOCIEDAD CULTURAL ALADRADA
    SOFTARAGONÉS
    TROBADA "VIVIR EN ARAGONÉS" (TROBADA, ASOCIACIÓN DE CHARRADORS)

  • Instituciones / Instituzions

    Gobierno de Aragón
    Dirección General de Política Lingüística
    Diputación de Zaragoza
    Comarca Alto Gállego/Alto Galligo
    Comarca de Plana de Uesca
    Comarca de Sobrarbe
    Comarca de Jacetania
    Comarca de Ribagorza
    Ayuntamiento de Artieda / Conzello d’Artieda
    Ayuntamiento de Ayerbe
    Ayuntamiento de Biscarrués
    Ayuntamiento de Fonz
    Ayuntamiento de Graus
    Ayuntamiento de Huesca/Conzello de Uesca
    Ayuntamiento de Lobera d’Onsella
    Ayuntamiento de San Chuan de Plan
    Ayuntamiento de Torralba de Aragón
    Ayuntamiento de Zaragoza
    Ayuntamiento de L'Aíns-Sobrarbe
    Ayuntamiento de Arguis
    Ayuntamiento de Plan
    Ayuntamiento de Estadilla
    Ayuntamiento de Echo
    Ayuntamiento de Tardienta
    Ayuntamiento de Almudévar/Almudebar
    Ayuntamiento de Bielsa
    Ayuntamiento de Villamayor de Gállego
    Ayuntamiento de La Almunia de Doña Godina

  • Empresas, comercios, profesionales / Interpresas, Comerzios, Profesionals

    A Flama
    A Tabierna d'O Cazataire
    ababol bio salud artesanos
    ababol fashion
    Ababol Salud natural
    Adcom, informática y comunicaciones
    Adebán, Asesoría integral
    Alcorce aventura
    Alejandro Ibazar, cantante
    Altoaragón Panticosa
    App Combit
    Aragón Valley
    Bar Kalú
    Borda Chiquin
    Borina Producciones
    Boulevar Calibo
    Camino Puy de Cinca
    Casa Chuanet
    Casa d'o majo
    Casa Farrero
    Casa Ra Tenaja
    CASA XIMENO-MURO
    CEOS-CEPYME HUESCA
    Cervezas Borda
    Chambretas.es
    Chinchecle
    Chinipro
    clarión Ejea
    clarión Huesca
    Clínica Veterinaria Bal De Tena
    Comarca a Comarca
    Cremallo cafetería
    CSB Informática
    Cutio Tattoo
    Daniel S Llorente - Avogato/Abogado
    Delera-Cafetería
    Delera Rural S.L. Consultoría
    Demba Choliba
    Día e nuey
    Diaple
    Direxporta
    El buixo - eventos
    El club de las charradas
    El Forno, panadería
    El Horno de Patatouille
    El laminero
    El rebost de Chongastán
    El sótano mágico / Escuela de magia / Museo de la magia de Aragón
    El tajador
    Empenta marketing populi
    Entabán Pastelería
    Entaban Servicios
    Entalto Cafetería
    Estreudes
    feito en lspñ
    Finestra Estudio
    Francho Electricidad
    Gara d'Edizions
    Garabato Books
    Garrampa
    Godina Multiocio
    GP Ediciones
    Hotel Ciria
    Hotel San Marsial
    Ideas a Mares
    Imprenta Germinal
    Ingrid Crespo Guajardo
    Instalaciones Eléctricas Sierra
    Isabel N. Giménez Abogada
    Ixarso Asador
    La Cabana
    La Carrasca
    La Chaminera
    La Llardana
    L'Almolda, chocolatería
    L'artica - Panadería,
    Las madericas de Esther y Chesús
    L'Atalaya, Restaurante
    Locura de Vida
    Mago Miguele
    Manifestación 31
    Mermelada El Ababol
    Mullés al canto del Llavador. teatro
    Museo del Fuego y de los Bomberos
    Ninona
    O callejón de Belchite
    O Cubilá restaurante
    O Fogaril
    O Lugar, Restaurante
    O Xortical, Formachería
    Orache
    Ordio minero
    Os Mesaches
    Paté de l'Ainsa
    Patetas de mixino. artesanía
    PHYSIUM - Centro de Fisioterapia y Osteopatía
    Pilar Vilellas, Abogada
    Pirineos Love
    Pomes d´Ansils
    Posada Magoria
    Prames
    Ray musgo
    Sabores y Sapias
    San Jorge Cafés
    Tabierna aragonesa L'Albada
    Tabierna-Bar l'Orache
    The Conversation Station
    Tintaura
    Tirachinas Teatro
    Total sport
    Treballo
    Xordica Editorial S.L.
    Zaracatralla
    Zierzo Telecom
    Zingla Musica

 

regresaramenu